Pages
(Move to ...)
Home
About Me
Family Photos
H.A.Z.I.Q
Homestay Story
▼
Saturday, November 8, 2008
apabila........
›
kengkadang kita terlalu menjaga hati orang... tapi pernahke ada orang menjaga hati kita? ahhhh persetankan lah.. bagi aku bergantung kepada ...
Thursday, November 6, 2008
hi... Update via phone
›
horray... Horray... Ari nie kuar g AG. apa itu? Org gomen aje yg phm... Aku tgh tgg klik aku dr urusan bank. Since kat sini ada pree wifi ak...
Wednesday, November 5, 2008
rentetan hati...
›
since dari apa yang aku publishkan tu ... mungkin ada yg memahami... yet... i'm only a human.... yup... zalim kah aku jika tidak memaafk...
Tuesday, November 4, 2008
i'm so down...
›
dunno what happend.... frankly speaking... eh write ler... aku jadi down sgt la nie... thing happen yg wat aku very upset... terlalu...ok ak...
2 comments:
Friday, October 31, 2008
posing time
›
dah tajuk nyeposing time kita layan aje.. jejaka hensem semalaya... single lagi kot... dapur crew... first time sambut kat opi...
‹
›
Home
View web version