Pages
(Move to ...)
Home
About Me
Family Photos
H.A.Z.I.Q
Homestay Story
▼
Monday, June 22, 2009
nie la jawapannye..
›
dari sume sume tadi tu dg… jawapannye adalah Majlis reunion sekolah Menengah aku… Rindu dgn kawan kawan aku… majis kitorang nie bertemakan k...
erm agak agak ada apa ek…?
›
n3 pagi senin ni lite lite ajo yea…. aku kemengantukkan.. penat…. lotih.. ari sabtu ada event….. hari ahad ada game…. ptg bwk anak anak g ja...
4 comments:
Sunday, June 21, 2009
yg terpikir atau tak terpikir
›
tioman is a small island.. tak de mana pun korang leh g jalan… sepanjang perjalanan dari jeti ke hotel… mmg tak jumpa stu petrol pum pung… b...
2 comments:
Saturday, June 20, 2009
klik klik at Tioman- Part 6
›
nie adalah hasil klik kli kat tioman… camera aku tak de la secanggih mana.. camera digital Nikon Coolpix… pixel nye pun kocik ajo… n ada ga...
Friday, June 19, 2009
Tioman – Part 5 …meh main pasir..
›
jgn la korang muntah kaler ijo ker, merah ker, kuning ker… kalo n3 Tioman nie tak abis lagi hahahhaa. dah amik gambor bebanyak.. takkan nak ...
‹
›
Home
View web version