Pages
(Move to ...)
Home
About Me
Family Photos
H.A.Z.I.Q
Homestay Story
▼
Wednesday, September 9, 2009
maap la yer...
›
blog aku nie takde la sehebat blog kak red dan tak de la sehebat vp ... rasa nye takde la lalat nak dtg selalu hinggap... tapi sejak aku wa...
tochei ogawa…
›
since nuffnag ada wat promosi ogawa aku tak lepas kan peluang la nak print kupon yg telah di beri… memula mcm sesaje print… kalo ada rezek...
4 comments:
Tuesday, September 8, 2009
cak…!
›
apa mau mkn untuk bukak pose…? aku ngidam nak makan nasi kerabu… hehehhehe aku bukan org kelate… tapi aku pencinta mknan kelantan teg...
2 comments:
berbuka- @ rumah anak yatim..
›
masa cuti nuzul Quran… opis myman wat majlis berbuka pose bersama anak yatim… biasanye dorang wat kat hotel, pastu panggil anak yatim dtg… ...
4 comments:
Monday, September 7, 2009
along n craft…
›
balik sekolah ari tu merengek rengek along nak beli craft batik nie… aku ngan myman takd ela setuju sbbb still young… aku blajar wat bati...
2 comments:
‹
›
Home
View web version