Pages
(Move to ...)
Home
About Me
Family Photos
H.A.Z.I.Q
Homestay Story
▼
Thursday, February 25, 2010
“ter” cash la pulak..
›
hehehhe.. mcm boleh ter ter pulak… ntah aper tgn nie tergatal click cash out nuffnang… hehehhehe boleh la sket sket…. dapat la nak ...
dangdut coffee…
›
korang layan sinarfm tak…? aku kalau kat keta mmg dengar radio panass… tapi bile sampai opis mmg dgr sinar la… kat sini mmg pasang channel ...
Wednesday, February 24, 2010
( n.e = ne )+ (n.e.n= nen) =nenen
›
meh main eja eja… la nie si kecik haziq tu da pandai nak bunyikan orang mengeja.. memula tu takde la prasan sangat… mcm besa la …kalu d...
1 comment:
Surat terbukak untuk seseorang..
›
mcmana nak mula ek…? kerja di tempat baru… Alhamdulillah… suasana kerja much better.. walaupun tempat tak secanggih pejabat lama.. t...
2 comments:
Tuesday, February 23, 2010
glamer glamer..
›
bile time opis wat majlis ker… mesti nak glemerkan…? masa tu kuar sume eksesori yang disimpan… tengok la… nie baru sebahagian yg dapa...
2 comments:
‹
›
Home
View web version