Pages
(Move to ...)
Home
About Me
Family Photos
H.A.Z.I.Q
Homestay Story
▼
Thursday, April 19, 2012
live from KPJ
›
hari nie tuan besor ada follow up check up. Da dekat seminggu MC. Macam alang kepalang pulak kalau esok kena kerja kan...? Tapi aku still ke...
Wednesday, April 18, 2012
lemau
›
Adoiiaiiiii ke"lemauan" telah melanda diri ini.... Seminggu lelah menjaga tuan besar yang tak sihat, berulang alik dari rumah, pej...
Friday, April 13, 2012
Best ker pakai Blackberry?
›
Ada orang tanya aku.. Best sangat ker pakai blackberry? Hurmmm aku dah dua tahun lebih menggunakkan blackberry... Bagi aku oklah... Kalau na...
4 comments:
Wednesday, March 28, 2012
Wordless Wednesday - Simsim pun frust dgn Lisa Surihani
›
Monday, March 19, 2012
Kena Suap!
›
Tak faham aku sekarang nie! Kenapa semua benda nak disuap, nak dicarikkan, nak dikasi. Bukannya takde kemudahan. Sikit2 tanya... Sikit-sikit...
‹
›
Home
View web version