Thursday, July 28, 2011

Ada-ada sajer...

Masa makan malam tadi, dok la makan-makan sate yang da dibeli.. tapi sayang, aku tak dapat ABC... sian aku kan....? heheheh.. Masa tengah makan, dak kecik yg selalu dok ngendeng tu mcm besa la request nak macam-macam... nak air kosong la, nak  nasik impit la.. Tapi biasa lah, ragam budak tengah nak membesar..

Menjadi kepantangan Tuan Besor kalau makan bersulam air. Si Haziq pulak asyik nak menambah aje air tu.. bila ditegur, ada aja jawab nya..

Aku      : Udah udah la minum air tu dik... makan dulu.. 
Haziq   : Ummi nie... doktor suh minum air kosong banyak-banyak la... Nanti kena masuk air lagi...
 Aku    : Iya la.. tap kejap-kejap tambah air... tak baik tau makan bersulam air..
Haziq   : Ummi tau tak... GELAS NIE BOCOR!!!!

*** masa nie kitorang suami isteri dah gelak besar... tapi aku ada hati lagi n ak nyakat

Aku     : Bocor tang mana...? tak de pun air sepah-sepah atas meja nie..
Haziq  : Bocor dalam perut Haziq la....
 Aku    : Erkkkk!

Ko nie dik, ada ajer jawapan.... buat muka selamba lak tuh... isk isk isk.. geram ajer aku tengok...

Mengikut perangai saper lah tuh...?




0 kelopak mawar:

Post a Comment