Wednesday, October 8, 2008

botak masuk sepital....

huhuhuhu... time posa  nie pulak si botak masuk sepital... tu antara sebab aku tak dapat hapdet  blog...... ciannye tau...
 nak tau botak sakit ape?...
memula demam on off on off...
tak leh jadi nie...
amik darah...
lega... bukan denggi...
tapi batuk makin teruk... macam batuk orang tua.. koh koh koh koh...
sedey aku nengok... kalau la batuk tu transfer kat aku kat senang....
tak leh jadi nie.. bawak gi SMC... jumpa pakar fevret family aku.. Doc Hoe... ehh... mcm nama boss aku la... MR Hoe...
hmmm Dr hoe suh amik darah lagi.. pastu nengok ada jangkitan sket... pastu kahak sa kat dlm ppeparu...
nak tak nak kena tahan... jadi aku gie check ari sabtu... aku kenala thn masuk wad sekali...m huhuhuhu sedey wo.... bukak pose dalam wad.... nengok la apa aku mkn...

 
hmm bukak pose nasik goreng aje.... mana cukup...
masa nie myman bukak pose kat umah teman anak anak...
sedey masa nie ... mula la teringin nak makan memacam.....

tgk la si botak.... tdo berbedung......

hmmm demam... cian tau....

ngamuk.... badan tak sedap... 

kat katil spital.... cian ko...... 

mandi kat spital..... 
muat ko satu sink... kalau time demam... mandi tetap nak lelama...

masa tgn nab...

dan lagi...

close up sket....
paling menyayat ati time sedut kahak tuh... huhuhuhu... tak sanggup aku tgk..
masa tu air mata dah berkaca.... tapi menten... kontrol ayu...(kayu?) hehhehehhe
3 ari nab.... pastu baru leh kuar....
sepanjang duk spital... pas bukak pose ari pertama... next day aje... tem bukak pose aku mintak kebenaran balik.... wooooo mana sanggup mau menetes mata air aku.... hehhehehehe

0 kelopak mawar:

Post a Comment