Thursday, October 23, 2008

makan makan di nyonya

meh la mai nyonya... kalau g subang parade(SP) aku suka g makan kat sini... compare dgn uncle lim... nynonya lagi murah dan lagi sedap dan lagi banyak choice ceh ceh ceh.. kalu mai subang parade tu macam jarang aje aku g kan... hik hik... sebenaq nye sebelah opis aku aje... kira dapat gaji abis kat situ aje.. shopping ko... lagi time sale... lagi cepat la duit dlm bank aku tu susut... pastu myman mula la khutbah jomaat... huh.. tak sesudah shopping...  huh! melalut lak... kat nyonya nie yang paling aku soka... mee bandung... marveles... syorga... buktinya... meh tgk...


tgk.. bertapa licin nya aku makan... tinggal ekor udang ajer...
selain dari mee bandung, mee udang juga shedap.... nasi bojari, laksa  dan ada memacam lagi lah... tgk... amacam.. nie dia punya dessert lak...
 
see banana split... huhuhu syedap....
kalu korang tanya mana gambor mee bandung.. takkan gambor tggl pinggan meh sini aku nak jawab......
1. aku lapor sgt..... jadi aku terus bedal
2. dah pasang niat nak amik gambor.... tapi bila sampai lupa.... cecececce tarikan mee bandung tu hebat....
3. sebab dah tau mee bandung tu sedap jadi aku belasah dulu la...
sekian... 
ape? ... tak puas hati... meh aku pangggggggg  sekali....

0 kelopak mawar:

Post a Comment