Tuesday, February 3, 2009

blajar…. blajar…

kamera nie dah lama aku beli… seblom melahirkan si haziq….. tapi nama nak membeger… takde la… aku ingin sgt… ari jumaat ptg tu aku ada urusan di Kuale Selangor… dalam keter memang boring… movie pun tak de yg best…(stok vcd) tak beli lagi….jadi aku godek godek la kamera ku nie (nikon coolpixs9)… takde la canggih mana mcm kemera rg yab muncung nye panjang tu… ala… aku nye besa aje… lgpun bukan berseni sgt aku amik gambor…. godek godek jumpe function landsape and architecture nye fuction… siap la ada grid untuk membantu aku…
Image004
see banyak membantu untuk mengambil gambar bagi orng  yag takberseni seperti aku..
Image005
grid sebagai guide line….yg  tgh tu titik tumpu la…
 Image006  kamera aku yg tak canggih mana..
so nie la hasil percubaan aku… kire ok la…
DSCN2284
  first try……
DSCN2283
nie yg kedua… hasil tgn tak berseni…

0 kelopak mawar:

Post a Comment