Sunday, February 8, 2009

same service… diffrent price…?

huarghhh kasut bowling aku perlu tukar baru (sebenarnya) since budget kurang mengizin kan… jahit aje la tapak kasut ku yg hampir tercabut…
dah lama dah nak antar kasut aku yg koyak tu tapi tak dan… mlm nie ada tournament baru la terhegeh hegeh nak g antor jahit…. nak tak nak abis keje aku g SP nak antar jahit… sblom antar aku tnye la …brape… hah ko… amik  38 hinggit siap dlm masa dua jam… gilo apo… aku nak amin mlm nie mana sempat…. so kol myman  ajak jumpe kat shah alam…. ingat nak antor kat plaza masalam… sampai aje kat sek 9… jupe org tepi jln yg ada jahit kasut….. cuba la tnya… 12 hinggit  dalam masa setengah jam… haa amik ko… lagi murah lagi cepat siap…… aku antor aje situ… senang citer… see the diffrent… same service.. diffrent price… cume ko duk dlm shopping kimpleks… rege ko naik melambung lambung…….. duk tepi jln harge ko murah aje… tapi jrng org pandang perkhidmatan tepi jln… org ado ado lebih suka gi kat shopping kompleks … baru ada klas…. baru ada gaya….. sanggup bazir duit… bagi aku… baik aku gi tepi jln … belen duit tu aku g mkn… ada pekdah nye….!

0 kelopak mawar:

Post a Comment