Wednesday, June 11, 2008

Jenjalan Cari Makan

Hari Jomaat malam tuh aku gi makang kat Jeram... besh... pas tuh murah... enviroment kat situ cantik... tepi laut.. meh nengok aper yang aku makan...

Butter prawn


adalah dekat 20 ekor udang yang gadang gadang...

Sotong goreng tepung



nie plak lebih kurang 7-8 ekor sotong (besor mcm denesor)faveret aku... masa ngandung ini adalah hudangan wajib....

Ikan Siakap 3 rasa



Ketam masak Cili



3 ekor ketam yang gemuk gedempol...syourga.... sedap seiiiiiiiiiiiii (thumb up)

pastu aku tambah tomyam ngan kangkung belacan....( malas aku nak amik gambor)


hasil pas makan...



yang join makan.....

my bonda

my sis akak akak


my bro aka ayie


n myman... seperti biasa payah bergambor...
sume campur 5 air buah, satu barle, 4 gelas ayo kosong, RM 140.00

0 kelopak mawar:

Post a Comment