Saturday, June 28, 2008

skodeng

semalam aku gi skodeng kembor aku kat tadiko... tanya cikgu pasal exam yang baru nie dgn nak bayor yuran..masa aku sampai tu dorang tgh beratur.. aghi nie ada sukan dapat la tgk aktiviti dorang... amboi anak teruna aku nie... marah betul aku amik gambor dia susah nak bergambor lately nie... macam babah dia gak.. aku lagi sedap la nyakat...


nie lak gambor anak dara aku.. dia macam biasa la.. brutal macam aku gak...



siap dia jeling aku bila aku nak snap gambor dia...


aku tanya la cikgu naper result dorang beza satu markah... cikgu cakap nie first time dorang amik exam so tak nak pisah lar... for the second semester baru la pisah... oic... tapi dorang tak meniru...
baru la paham...
balik dari skolah twin g sekolah along lak... tak sempat nak amik gambor sekolah along...
along pre school kat Sekolah Keb. Bukit Jelutong.. everything ok la... cikgu cakap dia dah boleh membaca, dah boleh wat tambah 2 digit.. masalahnye dia dah mendahului kengkawan dia so bila time mengeja dia tak nak join... jadi cikgu kena ajar dia advance supaya dia tak borink..... iu apa yang cikgu dia cakap la...
memang aku akui along nie aku dah start ajar dia awal... masa cuti sekolah panjang boleh katakan everyday aku wat intensif membaca dan mengeja.. siap wat ejaan lagi...
zaman sekarang ilmu tu penting aku tak nak dia ketinggalan.... lagi pun anak yang sulong harus la bagi contoh yang baik kat adik adik... betoi tak? setiap kali ejaan betul aku bagi la sticker ker... bulan bintang. A++++ wat dia soka...

0 kelopak mawar:

Post a Comment