Wednesday, June 11, 2008

Wedding

ingat tak pasal datok yang ubatkan myman tuh... hari ahad tuh aku gi umah dia kat Kg Melayu pekan Lima Kedai, Johor. Anak dia kawen...



umang aihhhh besor nyer umahhh
ramai gak tetamu VVIP yang datang... antaranya Datuk Yaakob ( Bapak Dr. Fazley ) n Family, CEO Bank rakyat n Isteri ( Datuk Kamaruzzamn ) , Kerabat diraja Perak, Wakil kepada Menteri Sabah dan banyak lagi...masa tuh aku malas nak snap gambor...

pas makan aku duk kat dalam umah... nengok umah dia besor cantik.... nie yang paling aku berkenan plaster siling dia cantik bangat... aku dah hint kat myman kalau dah ada umah sendiri, duit terlebih aku nak macam nie... ;)... cis main order ajer... macam ah rege tu seposen dua kupang ajer...




nie pelamin dia... cantik... pastu kat depan pelamin siap letak kerusi untuk guest dok lagi... besor dia punya family hall... tangganya macam kat hotel... pastu siap ada beranda kat tkt dua... (macam umah citer hindustan)
jangok la aku nengok... kat tingkat 3 besor dia punya tempat sembahyang... lagi besor dari surau opis aku ;(...



nie bunga pelamin..



gambor nie kat tingkat atas pelamin... tau tak gambor saper tuh?

nie la pengantin nyer... comel tak pengapit tuh....? yang besh nyer pengapit tu bukan kipas pengantin... kipas pungkok pengantin.... kiut sangat...




yang paling aku terkilan tak sempat amik gambor keter dia... ada 7 buah... BMW, Merc, Roll Royces... hmmmm kalau nak tgk jemputan kawen anak dia ada kuar kat surat khabar harian metro hari Khamis, 5 Jun 2008... jemput satu mesia... jangan memain dgn datuk nie... sesapa nak tau pasal datuk nie blh tingal pesanan...

0 kelopak mawar:

Post a Comment