Monday, May 11, 2009

tag oleh naim..

Nama-nama timangan anda :

Kak Ngah, o’ol - nama panggilan dlm keluarga
Ummi - nama panggilan tuk anak buah sebelah aku
Mak Cu - nama panggilan tuk anak buah sebelah myman
Nurul - cousin n jiran2 kat kampung
Ayol - kawan2 sek. men. n colleagues
Adik- Kwn2 group Kebudayaan SMP

* tak pernah orang panggil aku akmar… plzzzzzzzzzz

Anda seorang yang :

yang banyak bercakap…. prot pret prot pret… dan seorang yang bermulut laser… rasa rasa nak kena laser  meh la… nakal, kengkadang bertanggung jawab… kengkadang bertinggung jawab… hehhehhee.. suka wat lawak… cakap kengkadang tak pakai filter… berani melawan kalau rasa diri itu BENAR,  keras hati, kepala, degil… dan kuar berbelanja ( segan la nak kata boros…)  yg lain tu tambah sendiri la…


Insan teristimewa?
of cos family, suami

Describekan dia terlalu istimewa di mata anda :

terlalu istimewa.. dorang tu la my heart, my soul… my everything…memang orang yang memahami diri aku dan dan sentiasa di sisi.. menyokong aku tak kira apa yang berlaku…

Lagu kesukaan anda :

sume la Mariah carey, MLTR, dan yang terbaru Jason Mraz… I’m Yours… aku suka bangat lagu nie..


Makanan kesukaan anda :

sume aku suke kecuali layu dgn batu… dan makanan yang ada manyak sayor…

Warna kesukaan anda :

aku memang suka kaler biru, pastu purple, pastu pink( tapi sesiket ajer) dan kaler merah… ( sebab myman suka…)

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :

purse, tepon, kunci keta

Kali terakhir masa anda menangis, kenapa? :

29 april baru nie sebab hantor myman g umrah… sedih siut kena tggl lama… bukan tak kasi pegi cuma tak leh byg kan aku tak de teman nak gaduh, gurau, nyakat… wakakkkakakka

Tag rakan anda :

kak haiza, kak fieza, che muji, che li…

0 kelopak mawar:

Post a Comment