Wednesday, February 25, 2009

Pil ASI

ari tuh dah janji nak citer pasal Pil ASI kan… pastu elyn & Farah ada nak tau citer gak kan…  so ini lah rupa Pil ASI tu… ekceli ubat nie dah dapat kelulusan KKM so far aku makan takde efek ape la… ok aje… tapi yg pasti susu kuar mmg murah la… bnyk…. kira efek ubat nie serta merta la.. aku ada amik gak milk maid tea.. tapi kesan nye lebey kurang seminggu gak la… citer aku mula mkn pil nie bile aku nak g kursus….. susu cukup untuk sehari dua aje… bantai si cepot nak susu lebey… mana nak carik? si after kelas BF kat sarakids baru la aku tau pasal pil nie…. petang tu gak aku gegor myman g carik pil nie… first tempat carik kat kompleks PKNS, shah alam… seb aku baik… Alhadulillah stok ada…. aku terus g beli la… pas makan pil tu aku dah rasa kesan nye… infact masa kat umah pun aku still dapat pump 3 botol walaupun pada masa yg sama si cepot masih menyusu… jadi aku yakin la… ubat nye pun tak rasa apa la..  sekali makan 5 biji sehari tiga kali…  so pas aku mkn pil nie… bekalan cukup untuk anak aku…
DSCN2519
nie la rupa kotaknya..
DSCN2521
bentuk pil nye…
DSCN2522
  kaver ( sesuka aku aje eja) plastik…
dalam sebungkus nie ada 300 bijik rega nye dalam 16 hengget tak salah aku… boleh la untuk sebulan 
so apa lagi… boleh la carik… biasa kedai jamu ada tapi sofar yg aku carik kedai jamu tesco dgn giant shah alam enggak ada… tak yah la carik akt situ… 

6 comments:

  1. owh jamu gak die ni ek........ thanks.... nnt nk pi cr la hihih

    ReplyDelete
  2. hehe tima kasih for sharing...saye pon nak cube..

    ReplyDelete
  3. sory nyebok je... just nak inform.. if nak pil asi, bole bli kat i.. tq

    http://hotzshoppe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nk nyebok jgk..sy br try pil asi ni mlm td..saje google2 nk carik pengguna tegar pil nih..berkesan ek??

    ReplyDelete
  5. @fatimatuzzahra

    alhamdulillah.. pil nie berkesan buat saya

    ReplyDelete