Tuesday, September 1, 2009

lauk… lauk… lauk…

kan aku da kata n3 bnyk aku nak wat.. tp masa tu mcm ngam ngam ajo… so aku qada’kan ajo la… kirenye n3 yg kuar slps nie ada la n3 basi bagi aku… tak basi kot utk korang… sementara roh rajin da masuk dlm badan baik aku wat…
nie adala lauk lauk 1 day pose…

masak mcm mcm smpi 4 jenis lauk…
tapi mknnye idak ler sesangat…
makenye perut penuh ayor…
apa nak di kato…?     

DSCN3657

ikan tamban goreng bercili..

 DSCN3658

udang goreng bercili…

DSCN3659

sup tulang… ( umah aku nye style sup tak ya letak daun sup atau bwng goreng… mau di katakan dek myman awat la sup nie penuh dgn rumpur rampai…?
 DSCN3660 telur dadar..
itu ajo…

sekian…

2 comments:

  1. smlm buka ngan ikan tamban goreng.... tgk akak nyer bercili perghhh terliur plak!!

    ReplyDelete
  2. Elyn:
    akak tgk balik pun kecur ayor liur...

    ReplyDelete