Tuesday, September 1, 2009

rumah – update 5 – da sampai da….

barang barang order sume da sampai… kira ada 2 trop ar sbb dari 2 kedai…. trip pertama tv kabinet n dinning table… sbb nie beli kat kedai yg da nak tutup… rega smackdown gegiler… tv cabinet nie seribu lebey dapat 50% dlm 500 ++ ajer… dinning table lakdekat 2k dpt 800++… kire mmg puas hati ar….

DSCN3633
tgh pasang kabinet tv…

***************************

nie plak trip kedua dari kedai lain lak.. ingat nak beli kat cavenzi sbb tergoda dgn iklan dia dlm surat kabor… rupenye indah kabor dari rupe…. rege mmg murah masalahnya design sama… material lain… mcm aku berkenan dgn satu L shape sepak  sofa… gegiler aku suka… sekali SA tu bagi tau aku material dia tak sama mcm yg aku nak… hampeh tul… dah la nak amik bnyk barang pastu tak nak bagi diskaun… pastu kena charge delivery plak.  tu… bukan nye aku amik satu barang ajor… nak amik mnyk tapi kemut… udah nye aku tinggal kan g kedai  lain… padan muka ko…! tu la saper suh kedekut benor..

kedai kedua nie mmg best… service tip top… mintak diskaun… dia lyn… dah ar tu mintakmelampo lampo… yup… myman gud in bargain… tak cam aku… tau bargain sesikit ajo… kedai kedua ni aku amik PUL shape sepak  sofa, katil, almari, tilam queen, tilam single 3 n katil badel daker sekali dgn pull out dpt pree delivery dgn bantal…  sume sekali +- dikaun 4k ngam ngam…. kalau gi kedai sblm nye baru 3 barang dkt 3K tak masuk tilam… hampeh ….
Image144
satu lori brg aku… da la smpi time nak bukak pose… n aku tak cadang nak bukak pose kat sini… udah nye bukak pose teguk 100 plus….
 Image145 sajer buh gmbr myman pose dari blakang… dia pun sibuk gak kemas water pump…
nnt aku kasi upload itu gambor hasil aku beli ek…

0 kelopak mawar:

Post a Comment