Friday, August 6, 2010

giliran...?

macam mana turn balik kampung time raya korang...?

ada keputusan ker?

ada yag da pecah pinggan mangkuk ker...?

ada yg da merajuk sampai kena tdo luar ker...?

mcm aku so far Alhamdulillah.....

sistem giliran tak ada lagi nak menyusahkan kami...

walaupun ada masanya myman mcm tak kisah...  atau beralah

(kes FAMA in law aku beraya di umah adik beradik myman di SA) n turn balik kampung myman

ada gak myman suh balik kg aku.. aku tetap kata.. your turn.. so beraya dimana FAMA beraya...

aku tak nak hal hal berbangkit..

seb baik senang nak ingat sistem giliran..

sebab kalau raya tahun yg genap nombor.. belah myman.. tahun no ganjil belah aku...
sonang citer..

biasanya kalau da raya pose belah myman tahun tu.. otomatik raya haji belah aku.. hahahhaha

tak yah nak gaduh gaduh.. perjanjian  nie dah di termetrai sebelum kawen ..

so jgn pepandai buat buat ilang ingatan kalau turn raya umah aku...
hahahhaha..

* kengkadang aku yg buat hilang ingat *




1 comment:

  1. kalo dulu senang nak ingat... time ade tiket free... blk sbh.... time x de tiket free... raye laa kat cnie.... tp kalo tiap2 thn ade tiket free camnerr????... thn nih raye kat cnie....

    ReplyDelete