Thursday, April 2, 2009

Kursus – Part 2

 

so ni sume koleksi masa aku kursus la pick photo random ajer la… malas la aku nak wat caption bebanyak…. korang pikirla sendiri.. lagipun time aku wat  draft nie kat atas flight…. mamat sebelah nie asyik usya ajer… seb baik omputih… tak la dia paham aper….  so many xtvt yg kitorang wat….besa la first day ada la sesi ice breaking….tapi yang nie qgqk intersting… ko bayangkan waktu nak perkenalkan diri, saje je dorang pasang lagu kuat kuat… 4 sure la korang tak kan dengar apa yang akan di perkatakan…. tapi yg bagus nya… ia dapat mengasah kemahiran kita untuk fokus…

 

P3260101

nie waktu mlm last… sebelom nak abis sesi muah muah… kiss kiss.. salam salam…. tapi antara pompuan aje la…jgn pikir serong plak..

 P3250012

masa nie plak sesi nak jadi komposer dan men “sumbang”kan lagu… aku n the gang telah berjaya menukar lagu wings bernafas dalam lumpur kepada ntah apa-apa…

 P3260038

sesi perbincangan…

 P3260052

antara xtvt yg mencabar minda…

 P3260065 hasil  sajak ciptaan kumpulan aku… bapa itik dan 5 anak itik kuning…

 

banyak bende baru yang aku belajar sepanjang kursus nie… dan failitator nye jugak agak bagus dalam mengendalikan kelas….





0 kelopak mawar:

Post a Comment