Friday, April 3, 2009

Kursus – Part 3

nie gambor aku pick random la… malas nak buh caption.. lagi pun dalam bulan nie aku memang bz sgt…… sgt sgt .. ada projek nak di settlelkan b4 bulan 5 nie… projek mende..? hmmmmmmmmmm.. ala cam besa la … projek nak siap kan bunga teluq… anak buah myman nak kawen… anak buah myman tu merangkap la anak buah aku..

 

DSCN2867 mlm akhir… jalan jalan sekitar hotel.. gilo apo….? jln tgh mlm dalam 11 orang… lepak kat gerai dekat dgn hotel….. paw Cik Din  blanjer

 

 

DSCN2817

sajak nukilan kumpulan aku… time nie lawak gilos… kena baca ikut intonasi dan kebesaran ayat itu…

 

 

DSCN2818

sesi menyelamatkan hasil binaan dari jatuh dirosakkan oleh Cik Din

 DSCN2823

inila rupe hasil binaanye..

 DSCN2825

nie pun satu lagi misi mengacau…

 DSCN2838 aku dgn geng hq.. 2 budak baju belang…( bukan rimau belang tau…!)

DSCN2839

do we look serupe..? ada orang kato nie kembaq aku…

lahir tahun sama, jumlah anak pun sama…! wakakakkakaka





0 kelopak mawar:

Post a Comment