Saturday, April 4, 2009

Kursus- part makan

muntah blahak la korang tgk n3 aku pasal kursus yang tak putus putus nie… balik dari langkawi mmg sibuk sket… ada projek nak diselesaikan, hutang anak ( kes peksa dapat gud result- so kena carik adiah), pastu sambung dgn kursus open opis… memang tak dan aku nak update… so nie kire n3 yg dah berkepam dalam draft ( window live writer)  nak aku publish kan la…korang layan aje la..

 

Image148

yang harus aku amik… 3 ari berturut turut.. mesti aku amik… elok aje jadi teloq nye… ( naim- sedap  tau)  kalau aku wat sendiri mesti tak jadi camni…

 

 DSCN2760

lauk kari, ayam goreng, lala.. kat sini ari ari lauk kari..

 DSCN2761

 

lala…

 DSCN2762

kopok,,,

 DSCN2778

mcm diet ajer kan…? tak de maknenye…! masa time dah mkn kat umah kak nor tapi nampak paru terus aku blasah.. pebret tu..

 

DSCN2779

bekpes ari ape tah… tak kuasa aku nak tgk detail….

 

DSCN2780

bubuq nasik … antara mkn yg arus aku amik time bekpes…

 

kesimpulan dari gambor mkn mkn nie…. badan aku dah naik… sob..sob…sob.. suar jeans aku dah tak muat… baju kebaya mcm dah keta… apakah ertinya…?




0 kelopak mawar:

Post a Comment