Wednesday, August 5, 2009

akhirnya

dekat setahun proses beli umah aku berlangsung..

Alhamdulillah dgn izin Nya kami baru aje dapat kunci umah…

since beli umah ni atas tgn orang urusan api air belum settle lagi…

ptg td myman uruskan meter air, besok dgn TNB plak…. saper ada kawan kat Syabas (leh tolong push kasi cepat …)  roger roger la dg aku..

pas masuk api air nie baru nak renovate sket sket…

mmg aku beli umah nie dah siap renovate

dan ada kitchen cabinet, built in lemari baju pastu owner dia pun tinggal kan air cond smpai 3, siap dgn water heater lagi…. lampu kipas sume baru pun dia tinggalkan… so takde la bnyk mende yg aku nak kene tambah…

aku plan nak renovate bilik air aje… pastu tgk la bilik bebudak…
pasni nak g carik furniture plak…

utk bilik aku … udah tentu tentu aku nak katil baru… , dressing table baru..( mcm nak set bilik pengantin plak…) yg lama nie bukan nye tak leh pakai… tapi myman dah ckp awal awal nak divan set…tapi aku berangan nak katil yg ada tiang… tapi memandangkan size bilik aku tu mcm tak sesuai….

herm bnyk bende nak kena settle nie…


1 comment: