Tuesday, August 4, 2009

ICE 2009

hari sabtu tu aku bertugas utk event nie la… jv dgn Unisel… erm ok la… event pesta kerjaya… tugas aku dok kat booth tapi ada gak round round dgn suzi…  ok la… tapi aku sokmo nguap… tak tau naper… sama ada mlm td balik lmbt dari umah mak aku atau mmg event nie boring sbb tak ramai crowd… entah la…
tapi yg nyatanya saya yang menurut perintah… ( dlm hati pegi sbb le dpt cuti tnp rekod…)
RSCN3585

khusyuk dgr ucapan menteri…
RSCN3587

abg muji, donnowho n cik din
DSCN3572

aku  n abg muji…
 DSCN3573

saper tgkp saper…?
DSCN3575

YB Timbalan Menteri…
 DSCN3576

angan angan konun kunun mcm Gill Grissom dlm CSI….
 DSCN3577 
wait 4 d menteri dtg booth…
 RSCN3579 

YB menteri da lawat booth kitorang…
RSCN3583
big boss n small boss… ( hehehehhehehehe)

0 kelopak mawar:

Post a Comment