Saturday, August 8, 2009

rumah- update 2

tadi dah g tgk umah
Alhamdulillah api & air da masuk...
kontraktor tak leh dtg la hari nie...
erm dah tgk tgk... ape bende yg nak kena beli...
apa bende yg nak kena tggl...
dalam list aku

Bilik mem besor n tuan besor
katil
chest drawer ( ganti dressing table),
cermin tantek ( mau kena sergah dgn myman kalau dia tau mende nie pun ada dlm senarai aku)
lemari 2 pintu lagi 1..

bilik kiddos -gurl
katil dabel deker
dressing table

bilik kiddos boy
dressing table

lenlain
meja mkn
tv kabinet
sepak sofa
cermin kecik kecik nak letak kat hall ( seb baik yg nie dah dapat approve awal)





## utk ingatan diri sendiri... ( yea la aku planning lain kan jadi lain... tu sbb nak kena wat senarai nie.. )

* bilik boys- guna katil n lemari lama... ( elok  n boleh guna lagi...) - myman tlg betul kan laci...

* lemari kasut pakai yg dah ada -(jgn aku gatal pi amik beli lagi)

* tak yah gatal nak beli coffee table... guna apa yg ada... ( baru lagi tuh....)

* kalau ada budget telebey baru leh ngendeng nak upgrade mesin basuh dgn lemari ais...

brg dari rumah sekarang ke rumah baru yg perlu dibawak...

- airond 2 biji ( ada lebih lagi 2 bijik - saper mau aku kasi lelong...- dah diskass dgn myman tapi tak kompom berapa yg bwk... so far kata putus 2)

- barang letrik bwk sume la

- kerusi kayu yg ada sekarang, console table

- meja jepun,

- katil & almari bilik bebudak

- almari panjang

- kabinet kasut

t u aje la yg aku ingat kot..... nnt apa apa aku update lgi




0 kelopak mawar:

Post a Comment