Wednesday, February 1, 2012

malas...

Entah la... sejak akahir-akhir nie, mod nawk berblogging da ke laut. Kata orang, kalau gadget di hujung jari, semua tu boleh diusahakan... Asalnya beli lappy kononnya nak "rajin" mengupdate blog. Tapi nan adooooo nya... pakai blackberry, agar rajin berblog tru mobile... itu pun pada mula-mulanya...
Malas nak bukak lappy, guna blackberry pulak mcm kecik ajer, aku sambau tab.. tapi entah la... Dah seminggu tab di tangan, tak pernah mencuba membuat entry dari tab. Entry sebelum nie pun post via blackberry ajer..

Kesudahan yang dapat aku buat.. aku malas.. hehehhhe tak guna teknologi hujung jari, tapi tak guna... doa-doa la agar mood rajin aku datang kembali.... aku suka baca blog org, tp aku MALAS nak update blog sendiri......

Entry via tab mandi hehehhee


0 kelopak mawar:

Post a Comment