Sunday, February 19, 2012

Telefilem : Jujur Aku Dayus

Selalunya jarang aku tgk drama malam2 minggu nie... Lainlah kalau balik ke kampung, barulah dapat melayan. Kat rumah nie tuan besor kurang tgk citer melayu. Siaran yg biasa jadi tontonan ada HBO, Cinemax, Fox movie, AXN dan yg sewaktu dgnnya.


Pada pendapat aku, pada mula citer nie, mcm bnyk kekonpiusan dan skrip tambahan aku sendiri. Persoalan kenapa Lisa tak nak ikut ke Jepun, Siapakah si Zul masa muncul di dpn rumah sewaktu pernikahan... Serta sikap Ed yg agak dingin dgn Lisa apabila sedar dari koma.. Lama-kelamaan, aku dapat mengagak puncanya sebab baca kat timeline twitter...


Citer Jujur Aku Dayus nie memang penuh emosi... Kalo tak masakan abis tisu sepeket.. Hahahaha kantoi disitu:-)... Minah jiwang gak aku nie... Tapi adatlah... Perempuan nie kan hatinya nipis....


Pada 5 bintang aku bagin4 bintang.. Lakonan Nora Danish dan Beto mmg BEST!!!! Terbaik....!


nenite...


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 kelopak mawar:

Post a Comment