Wednesday, July 9, 2008

chenta hati... Part 5

Lama lak tak sambung telenovela... bz sket... tapi yang sebenarnya virus M menyerang aku...

sampai kat shah alam aku tunggu teksi nak balik umah sewa kau... masa tu kat stadium... tgh gelap giler.. gamble ajer la... tetengok si musang tu benti keter dan suh sume orang dalam kete dia turun... dia tanya nak balik naik aper... ntah la... tgk la teksi ker keta sapu ke (mana ada) sajer meloar buruk... dia offer antor aku.... rezeki rezeki... jimat duit teksi... bebudak yang tompang keter dia pun turun la....

gentle men siut...


besok aku mc... migrain... dia kol umah aku amik berat pasal aku...

tu yang wat aku berubah jadi soka..... hehehhehehehhe

pastu aku ngan dia dalam proses kenal mengenal hati budi memasing....

nak tau naper aku boleh soka dia...

walaupun umuq aku beza jauh ngan dia.....

nanti aku habaq..

0 kelopak mawar:

Post a Comment