Wednesday, July 2, 2008

Khas buat Si gedik!

tensen? yea aku tgh tensen... dgn saper? ada lah dgn mahkluk yang dulu aku anggap kawan kini dah menjadi lawan. saper? ada la.... mahkluk tu harus sedar sendiri la... kenape aku tensen kat mahkluk tu...? dia umpama talam 18 muka... lembut gigi dari lidah... depan kata lain blakang... hazab.... pastu janji tak di tepati... pantang tok nek mak pak aku.. pastu tergedik gedik ngan myman aku... sesikit hal nak ngadu... bukan la ku jeles... tapi tak masuk diakal la bende yang ko ngadu tuh.... wei caghik la orang lain nak ngadu... kok ye gatal pun... jangan la ngan laki aku.... ko tak tgk aku jadi HULK lagi... sesilap aribulan ko yang kedempeng tu aku baling dalam loji... hei... keji nye manusia... dah la nak memecah belah hidup orang... pastu tak ubah macam parasit...MENUMPANG DAN MENYUSAHKAN ORANG!!!!

0 kelopak mawar:

Post a Comment