Wednesday, July 23, 2008

jenjalan di ari sabtu...

kunun kunun nye nak gi bird park ari ahad..
ntah ler.. dgn tetiba aku berja menukarkanke ari sabtu...
hehehhe tongkat sakti ku berjaya menukar plan myman...
so petang sabtu tuh aku n keluarga aku kuar umah kul 4.30 ...
sampai kat sana lebih kurang kul 5.++ la... bayor la untu sefamily...

for Info dewasa RM 15 hengget, kekanak RM 6 hengget... aku kan dtg sekeluarga (termasuk pembantu) jadi dewasa 3, kanak2 3, (sibotak free) so total sume sepatutnya RM 63 hengget... oleh kerana aku ahli Ronald Mcdonald Club (RMC) so aku kena bayar la RM 47 hengget... murah
kan...

tgk la gambor kami...
ni pas aje pintu masuk... kira kat zone 1 la nie...






Cantik tak burung merak nie... ada dua ekor lagi... birdpark nie kalu nak berjalan jalan dgn family ok la... mas tu hrasa macam nak cughik ajer bulu dia..( mula la niat tak betul tu)






si botak nie nasib baik la tak meragam...

kalu tak jenuh aku mendukung nye...

apaknye dan anak-anak yang keletihan... gilos... jauh nye pusing pusing...

posing lagi... gambor keluarga... bukan senang nak bergambor bersama -sama

tgk la posing anak teruna ku tuh... payah nye nak ajak bergambor...







dok rilek lagi.... asyik asyik stop... bila mau abis..











tgk la twin aku tuh... tak leh nak pisah.....






meh tgk gambor burung yg sempat aku snap...






ni burung apa? burung enggang... burung apa? burung enggang... (ingat tak iklan tuh)





nie pulak ayam hutan...









sowie yea ... mlas nak rotate.. korang telemngkan la kepala korang...


okeiiii bebai... babaiiiii see ya....

0 kelopak mawar:

Post a Comment