Saturday, July 19, 2008

cukoq jambul




4 july 2008 aku dgn tak malunye menompang majlis cukoq jambul biras ku... (myman nye kakak ipar) tapi masalah problemnye sibotak tuh..( haziq aka botak aka budak cepot cepot) dah botak... sbbnya... kerak kepala dia manyak sgt... lagipun sibotak tu kuat peluh... an punya beras buat majlis untuk cukoq jambul cucu dia ... kira cucu sedar aku la... dah tua rupanya aku nie yea....

oiiii myman jgn perasan kunun dapat title dato... mcm gah ajer gelaran dato tuh... ... takdenyer sultan nak bagi... myman suka sgt ck abg dpt title dato... yang dpt title nenek... cis..... tak nak la panggil nenek... mcm tua sgt ... pgl la wan cu... ( utk pengetahuan korang myman tu anak bongsu)

apa lagi... tgk la sekitar majlis tuh...

masi nie sibotak meraung tak hengat donia... yea lah masa wat tuh time tdo dia pastu besa la bila malam dia dok kepit ngan aku... mananak susu botoi... sibotaknie nak yg original... wat makluman korang sumer.... anak aku nie masih lagi menyusu badan sepenuhnye... tak campur dgn susu lembu atau soya... jd anak aku tak la beranak angkat kan lembu

nie la sibotak aku sblm majlis mula... kalau nak tau...baju yg dia pakai tu kepunyaan abg dia ... masa umoq setahun lebih... very the big big kan...

nie la cucu sedara aku aka anak sedara sibotak... adam Faresh... beza umoq 4 hari ajer dgn anak aku.....

bila dedua mengetest buai...

0 kelopak mawar:

Post a Comment