Saturday, August 2, 2008

bengkel o bengkel...









smalam ari jumaat haku dan beberapa opismate haku pergi bengkel melipat destar.... apper itu destar? hahahhahahaha korang itu aper... ala tanjak la.. aku sesaje ajer pergi.....memula tu dia bagi taklimat pasal destar, sejarah dia... alamak boring siot....... mula la aku meroyan kat dalam tu... aku mana minat nak dengor menda camni... kalau time praktikal tu aku bersemangat la... harus.... jadi aku mula snap gambor yamg bembukan, antaranya...



gambor reben kerusi ket depan haku....



gambor brooch yang haku dapat dlm beg doorgift..



lampu cantik yang besor giler...( brapa la rege nyer)




hehhehe tebiat kan haku... sambil dia pot pet pot pet sempat haku godek hp haku... alamak ruginya tak bawak laptop.... kat sini ada wifi... aku sempat la surf a few blog yang besa aku terjah... antaranya kak red , kak leha dan yang lenlain la...




pastu praktikal melipat destar pun dah start.. meh la tgk aksi nye...




memula....



hasil lipatan...



tgh mengemas kini....


hasil yang haku pakai... ( malas nak rotate)



tapi dalam haku boring masa time dorang bagi talk tu, haku sempat amik gambor note dia la... tapi yang paling haku tak tahan bila slaid niie kuar...


harus... tak tinggal budu...

antara jenis destar yang ada... aku dedicated destar nia kat one of my boss... hish.. agak agak saper?

hahahha sudu itik pun ada...




moral of the d' story, seblom masuk bengkel haku nampak sume destar nie sama hajer... upa nyer berbeza...

0 kelopak mawar:

Post a Comment