Monday, August 11, 2008

kenapa haku suka kat myman,,,?

kalau korang nak tau umur aku ngan myman beza dekat 11 tahun... tak leh lawan tok ti la beza doploh taun... jadi bila beza umoq nie kengkadang susah nak get along.... tapi satu la... aku dah berkawan dgn org yang sebaya aku, beza skit dari aku... muda sket dari aku... hmmm memang payah.. kebanyakan lebih pada for fun... no future... bila kawan dgn myman... sume berubah... dia lain... tau nak handle aku.. ngengada aku, perangai aku... tu yang buat haku soka... alamak.. jiwang sudah.... aku memang keras kapla.... itu batu besar ada susuk duduk....hehheeh.. banyak gak la aku berubah... poiunter haku oun much batter... kira 3 pointer plus pluss la... yea la.. masa aku kawan dgn dia, diakan dah keje... dia dah paham situasi belajar sebab dia dah melalui nye... so problem ilek... ada pung sesikit la....dia jaga aku, saki aku..... amik berat pasal aku... tu yang buat aku jatuh chenta dgn dia... dan satu yang paling aku suka dan jatuh hati.. dia punya senyum...... susah nak tgk senyum dia yang sweet tu... hehehheheheh nanati kalu aku dapat capture dia senyum tu aku publish hokey...
astalavista...

0 kelopak mawar:

Post a Comment