Thursday, August 7, 2008

kinabalu... in memory

haku godek godek pc haku... aku jumpe gambor nie...
nie gambor masa nak naik gunug kinabalu..
memang besh giler...
aku soka sgt... nie pengalaman yang tak dapat aku beli... walau berjuta duit yang kuar..
nie masa pepagi waktu seblom naik... masa nie aku blom ngandung sibotak tu...
beg haku tu berat giler... pastu upah orng angkat... mana larat wei...
nie plak masa on the way nak naik atas... masa tu dah sejukgiler.. haku pakai baju dekat 4 lapis,
memulapakai long john, pastu tshirt opis, pas tu tshirt adidas, pastu baru baju pink tu...
pemandangan kat sini memang cantik giler...
masa nie rilek jap... nasib baik la adik haku tu ada teman kan kitaorang.....
nie gambor track nak ke gunung..
cantikkan... walau hanya akar pokok yang menjalar...
aku ngan kak leha...

0 kelopak mawar:

Post a Comment