Sunday, August 24, 2008

bz tahap cipan

uihhhh dah seminggu ku biarkan blog aku nie bersawang... minggu  nie memang aku sibul sgt. program kelab yang aku handle dengan kengawan... menterhadkan lagi masa haku.. yea la balik umah ada banyak keja yang menanti... sibotak dah tentu tentu nak bergayut aje ngan aku... hmmm harga munyak dah turun... walaupun 15 sen... harga barang akan turun ke? mustahil... bukan bersikap negatif... tapi itu kenyataan nye... banyak spekulasi timbul... minyak turun sebab dah dibangkittkan dalam parlimen... dan ada jugak yang mengatakan sebab pilihanraya dah nak dekat... kesimpulannya... lu pikirla sendiri... aku? no komen.. (komen dalam ati udah ler.....) sowie yea kau malas nak upload gambor... malas nak  caghik kad reader... tapi aku rajin lak nak menaip... besa kau let the picture story de mory.... tapi ari nie aku terajinmenaip lak... anak anak aku pun sume dah  tido... myman sibuk melayan game kat komputer la gi satu... aku lak... tgk the mummy sambil surf tenet... 
aku dah tgk mummy yang baghu... ok la.... tapi heroin dia dah  tukar... hmmm tak besh sket la.... mcm tak de chemistry dgn hero dia.... tapi kau  nak story la sket... sblom kau g nengok mummy nie myman mc... aku lak tak larat keletihan abis dari handle kursus tu... jadi kau pun EL... masa tgh hari sblom myman gi semayang jumaat aku bodek la myman nak tgk wayang... maksud aku kalu dpt tgk midnight ke... mlm ke... tapi dia sound haku la..tau tak abang tak sihat... huhuhuhu malas aku nak terus kan... dah paham dah...
pastu sblom gi semayang dia tnya aku kat sini dpt wifi x? nape lak aku tanya... tgkkan citer mummy pastu booking la.... hmmm terus aku amik bantal baling kay myman.. kan... mana tak bengang aku... tapi pastu myman gelak gelak... hohohohohoho... teknik buat derk aku berhasil.... clap clap untuk aku...

0 kelopak mawar:

Post a Comment