Saturday, March 28, 2009

Baby March besday.. a.k.a haziq besday part-2

 

pas kenduri mak mertua aki g umrah, umah mak aku lak wat kenduri doa selamat di kalangan adik beradik   kaum keluarga.  masing2 bawak sorang sket… kire mcm put luck la…… so aku bawak spegetti seperti besala… tu bekas yg tutup biru tu aku punye la……… kire majlis nie untuk kejayaan adi aku MIRA aka KAKAK yang berjaya dalam SPM nye… dapat 6A1 dan 4B, dan untuk sume yg besday dalam bulan mac…. senarainya adalah seperti berikut…

4 Mac  - Bonda kau

5 Mac- Mira

8 Mac – Abg Aku (MAN)

13 Mac – Haziq aka Cepot (anak aku lah…)

30 Mac – makcik aku ( UCU)

 

DSCN2708

antara makanan yg ada spegettii, roti jala, soto dan aku tak ingat la…

 

 

DSCN2710

alya, anak buah aku ( anak abg aku)

 

 DSCN2711

sarah , anak aku ( nak sepupu aku Ina)

 DSCN2712

abang ngah dan sepupu aku Siti

 

 

DSCN2713

Kek yang di sponsor oleh Myman dari secret recipe- chocolate indulgannce

 DSCN2714

kek ntah… tak tau di sponsor oleh sepupu aku Hana

 

 DSCN2717

………. bulan la caption sendiri

 DSCN2718

sesi  nyanyi ramai ramai…

 

 DSCN2719

…………

DSCN2723

siti yang kerajinan

 DSCN2726

alya dgn pose mulut muncung… ( bakal gantikan anita sarawak..)

 

DSCN2728

sarah…. mangsa konspirasi bile sepupu sepapatnye dah……. ngadu dgn Tok matnye…




0 kelopak mawar:

Post a Comment