Saturday, March 28, 2009

Day 2- jenjalan di Plaza langkawi…

 

abis kelas 4.30…. terus tukar baju g plaza langkawi… misi Faida nak tukar baju dan aku nak beli baju untuk family aku……  baju kat sini banyak yg cantik cantik…… tapi aku tak de la nak membeli…. sebab harga lebih kurang aje mcm kat sabak…. lagi punbaju boleh beli kat SA..

so kat sini aku membeli belah baju tshirt untuk kiddos n utk aku sendiri… lupa lak aku nak beli utk bibik aku… since bibik aku bagi perkhidmatan yang cemerlang berbanding dgn bibik2 aku sebelum nie… aku cadang nak belikan la tshirt atau ape ape aje la…..

 

DSCN2764 antara baju yang dijual…. pattern lebey kurang mcm kat SA.. harga pun sama..

 

DSCN2765

anata baju yang  dijual murah murah…..

lebey kurang dalam 20 h3ngget..

 

DSCN2765

baju yang aku beli utk aku… sempoi abis… aku amik kaler itam… 15 hengget… giler ko… kaler putih seksi… mau myman……. sendiri mau ingat la..

 

DSCN2766

nama kedai yang banyak menjula baju blouse yang lawa lawa… boleh diskaun la…

 

  DSCN2769

antara barang hiasan… antaranya pasu, labu sayong….

labu sayong bukan dari perak ker…

 

DSCN2771

antara beg yang aku usha…..

DSCN2772

apa maksudnya…? FEET PRICE… aku konpius la…

tolong terangkan..








1 comment:

  1. DIA MAKSUDKAN HARGA KAKI KOT....HUHU... KERR FIX PRICE???..... HUHU

    ReplyDelete