Thursday, March 12, 2009

HAPPY BIRTHDAY… MY LITTLE PRINCE…

To my little prince happy birthday…. waaaaaa…… ari nie ari jadi si botak yg pertama… Alhamdulillah.. aku berjaya menyusu badan sepenuhnya anak aku nie salama setahun… mudah mudahan sampai 2 tahun la hendaknya… memag tak banyak masalah nak membesarkannya.. cuma masa nak mengandungkannya… penuh dugaan aku hadapi…..  morning sickness yg teruk sepanjang trimester yg pertama… masuk ward… drip ayor 8 botol…. pastu pas morning sickness di sahkan diabetic plak… ( seb baik diabetic masa pregnent ajer…) berat badan naik mendadak… seminggu naik 4 kilo’s…. masa masa akhir memang tak larat…. perut ku membesar… terlalu  sgt… masa melahirkan….komplikasi… tumpah darah, tekanan darah rendah…. 2 beg darah standby… masa tu bertarung dgn ajal dan maut… masa nie sedey sgt… yea la aku kan kena c-sect…. so asben tak dibenarkan masuk ( kalau masuk pun kompom myman tak nak masuk… sedangkan along tu pun normal nak pitam…) pas bersalin… waktu nak dipindahkan ke ward aku mengalami tumpah darah… tgn kiri kanan di drip air dan ubat… sakit wooo…. ( aku tepaksa ceaser sbb baby aku besor 4.15 kilo… ekceli nak go 4 normal… tapi ati kecik aku mcm rasa sumthing….. bile nak operate… Doc ckp aku punya luka lama dah menipis…. FYI masa kembar pun aku kena c-sect sbb baby aku melintang dan songsang…seb baik… kalu tak mau perut aku rabak….)  tapi bile dah melahirkan dan membesarkan Danish Haziq…. aku rasa apa yg aku alami semua nie… hilang langsung… dah lupa rasa sumenye….. To Haziq.. semoga menjadi anak yg Soleh…. ummi & babah syg haziq……
haziq… penawar duka kami…
Image337
 DSCN1076
 DSCN1104 
DSCN1125
 DSCN1144
 DSCN1148
DSCN1151
 DSCN1183
 Image335

2 comments:

  1. happy birthday :D...rase sakit bersalin tu berbaloi kan kan kan

    ReplyDelete