Sunday, February 14, 2010

kenapa….. mengapa….. siapa..?

ada orang tanya aku…

“ Kenapa tak hapdet blog…?”

aku jawab….

“ ada isu isu sensitip…..”

dia tanya lagi..

“mengapa plak….?”

aku jawab lagi

“ isu isu rumahtangga, kes polis n………”

dia tanya … “ siapa yang buat..?”

aku jawab ..” entah…! kalau tau senang citer”

kesimpulannya..

yea.. semangat nak berblog mmg ada…
tak pernah padam…
hari hari aku blog hop  blong korangkorang yang ada atau takse dlm blog list aku….
tapi ada isu isu sensitip yang membuat hati aku luluh, yang memalukan serta menjatuhkan maruah aku…! kebetulan isu nie tgh hot…. aku sibuk pindah umah, pastu dgn takde pembantu hidup aku da mcm superrwomen nak menguruskan anak anak aku… pastu tak abis  masalah tu, anak anak masuk sekolah…. isu lain plak timbul…dari maidd sementara hingga ke daily maid….. dan sampai ke saat ini aku masih  belum ada pengganti…..tak abis isu maid… aku kena lak berkurusus seminggu jauh dari family sebaik sahaja aku di  khabarkan berita gembira iaitu bertukar opis… yup…! rite now i’m not working at subang jaya anymore… oredi transfer to new ministry… new work… new life….
so itu adalah sebab sebab aku tak hapdet blog….












tapi sebab  yang paling utama…
kan laptop aku da kena kebas…. jadi aku malas nak berebut pc dgn myman….. kesimpulannya..


AKU MALAS….


tapi aku suda ada pengganti itu laptop……

jadi mood nak berblog tu mungkin ada la… dan doa kan…

takut takut nnt bukan mood berblog… mood berkebun plak yang datang….
hua hua hua…



0 kelopak mawar:

Post a Comment