Monday, February 22, 2010

nak marah ker tak…?

agak-agak korang la… kalau anak-anak korang menconteng dinding umah, agak agak  korang naik angin tak…? kejadian nie masa da sibuk sibuk pundah kat umah baru…

nak jadi coter bile sume barang da di angkut, penuh dgn abuk blakang lemari kuar…. masa nak mengemas umah nie… tertengok la satu mural dinding yang menarik….. mmg pot dorang conteng bie tempatnye strategik…. kat blakang katil dabel deker, pastu kat sini penuh dengan kotak menan… mmg aku n myman tak de minat nak menjenguk….

alkisah… barang da abis angkut….. tinggal nak mop n sapu sket sket…( ini keje myman ek…aku mmg alergik – alasan baekkkk punye)  baru aku terperasan.. rupenye bukan contengan, tp lebih pada sebuah lukisan komik bercerita…

sabau aje la… nak marah pun sbb da nak pinda…. udahnye marah jadi gelak tawa kami berdua…
korang layankan jer la

Image274

tgk la dialog tu… aku pun nak gelok besor jadinye…


Image273

kat sini lagi la banyak dialog… cume aku malas nak zoom… ejaan jgn cakap la… budak tadika punye ejaan.. layan kan aje…



Image271 

nak mengeja CIMB Bank… jadi CIMD BANG… asal ada bunyik udah…


Image272
yang nie aku tak tau aper kejadah menatang nie….. insert key card n insert coin… mcm nak byr parking kete  pun ada gak…


kreatif ke inovatif...?




2 comments:

  1. hahah seb baik akak snap mural ni. leh jadi kenangan tau hehehe

    ReplyDelete
  2. sy berkenan lukisan yg last skali tuh kak... mcm tmpat nak byr parking jerrr...

    ReplyDelete