Sunday, April 18, 2010

homestay part 5 – Nasi ambeng Time…!

korang pernah makan nasi ambeng tak? kalau pernah pun tapi kalau beli yang bungkus bungkus tu kira tak aci la…
ini my first experience mkkn nasi ambeng secara berjemaah… satu dulang tu… seb baik mkn dgn anak anak n anak buah aku… kalau org luar… ntah la…
kalau korang nak treat anak beranak, adik beradik supaya boleh berkongsi… bg aku ini cara terbaik… cth mcm ayam seekor… mcmana korang nak kongsi… pastu bile part kepak or drumstick kalau da lebih 2 org yg mkn.. kena pandai pandai la…
nak shoot scene nie pun mencabar gak…. yea la bab makan kan..selagi tak dapat gud shoot ingat sesenang nak wrap gitu ajer…. lebih lebih lagi kalau yg jenis berdiet… tapi aku idak ler…. selagi boleh di ngap… aku NGAP ajer la……
tapi la kan….
ko tgk la aku kat clip nie… mcm gebusss ajer pipi aku…   da la tuh gambor aku tgh ngunyah… malu ai tau…


fyi: ayam dia memang sedap bangat! tu yg korang tgk aku syik mencubit aje ayam nye…

credit to: MOAD n Youtube


0 kelopak mawar:

Post a Comment