Friday, April 16, 2010

jadual…jadual..jadual..

tt

perghhh bersusun jadual belajar anak anak aku…. pagi kul 9.00 da start belajar..tapi sejam ajer la…
my kiddos tak hantar sekolah agama sbb kitorang hntr g kelas malam. tapi jadual yg aku snap nie ada pembetulan sebab waktu study mlm pukul 9.00 da start kelas.. malas lak aku nak betulkan. janji anak anak aku boleh follow

mcm full ajer kan…? tp ada gak flexible nye.. ada kelonggaran… mcm sabtu mmg free setakat sifir, ejaan  n spelling aku buat sambil lalu ajer… kire mcm spot check la… tp mcm hujung minggu biasanya ada kelonggaran dorang main PC atau g berjalan… dan hujung minggu la dorang boleh bangun lambat..

kejam atau tak.. terpulang pada korang nak cakap… tapi bila aku start buat nie… senang aku.. tak yah nak jerit suh belajar…dengan sendirinya dorang belajar time management. dia tau nak madi pukul berapa… kire kurang sikit la keje aku jadi tarzan menjerit nak suh mandi, makan…
tapi mcm korang mcm mana pulak time belajar anaj anak korang…?

share kan la bersama…



0 kelopak mawar:

Post a Comment