Monday, April 12, 2010

“stalker”

pernah tak korang diganggu stalker?

mcm aku ada a few xperience yg mengerikan…

tapu yg de latest aku kena dgn si “lowered”

kenapa aku gelar dia mcm tu…

ekcelli bukan aku tp member aku si Rossa

kejadian nie berlaku di MPKKB, masa aku berkursus seminggu
seblom tukar keje…

masa aku kursus tu ada la si lowered nie yg memang menarik perhatian kitorang sume sebab ketinggian nye yg tak cukup tinggi dan kelam kabutya … mmg sume cam la mamat tu…

dah la berumur dalam 40 ‘an.. pastu kepala pun da licin.. kalau duk blakang dia mmg silau…

bukan la aku nak merendah rendahkan dia ( tp mmg yea pun – aku lg tgg dari dia)

bile time kursus tu bilangan lelaki tak berapa ramai jd mmg senang nak cam… sementelah pulak dia tu cc kira lg org respek la ( at first ler)

pastu bile da 2-3 hari… aku selalu lepak kat kerusi last sekali memandangkan aku da jadi oku sbb lutut aku
injured… jln pun tertengkak tengkak.. dah la tu bila duk lama kompom bertambah tambah sakit …. selalu dekat area aku duk dgn tok penghulu la.. memula tu tok penghulu dok cakap mamat tu kirik salam… aku pun mcm terimbas peristiwa mlm td, bila aku nak bayar di kedai runcit kat kefe, mamt tu sibuk nak bayarkan… patut ladia beriya iya nak bayar…

ini tak boleh jadi nie…. aku teurs suh tok penghulu bagitau dia aku da kawen, anak da 4….tapi jenis ketegaq…

ada ker dia suka tgk tgk aku pastu sajer jer nak dekat dekat aku…
nak jadi citer satu mlm tu aku terasa diri aku nie diperhatikan…
masa nak balik bilik, aku nmpk mcm ada org tgk aku dari tkt atas blok lelaki… pastu terus aku tny tok penghulu( yg sebilik dgn mamat tuh)
aku: bang lan… bilik abg kat atas tu ek…?
abg lang: yup… naper? mana nurul tau…
aku: tgk la atas tuh….
mamat tu tgh tgk kitorang tgh berjalan nak balik bilik…
meyeramkan.. mengerikan… tu adalah malam kedua- ketiga akhir… maknanya mlm sebelum nie aku tak perasan kot….

nak jadi story, esok tu kitorang ada lawatan… memandangkan hari gaji.. kitorang dapat la ke pekan n keluarkan duit..
masa aku dgn Rinn ke kedai nak beli jajan.. aku da perasan mamat nie … aku terus ngelak dan masuk ke tempat roti dgn harapan dia tak kan nmpk aku dan terus balik ke bas… nak jadi citer… dia boleh belok ketempat aku nyorok  n tengok aku mcm takde ape ape yg berlaku…
aku terus rasa takut…

ptg tu sampai bilik aku inform myman, suh dia wat appoiment dgn Dato’ merangkap big boss la.. aku citer kan sume yg berlaku… myman terus amik all de info n will do sumthin la… mlm tu aku terus bg warning through tok penghulu…

pastu esok dia da tak kacau… dia leh ckp dia suka org lain plak….
herghhhhhhh

sikit info pasal mamat nie…
  • dia giler beli hanger dan hanger all baju dia keliling katil( katil jenis dabel daker)
  • sepender pun dia hangerken sekali…
  • mandi lebih kurang sejam
  • suka merokok bawah meja…
  • suka sikat rambut yg da tak ada..
semua info nie aku dapat dari roomate dia


0 kelopak mawar:

Post a Comment