Saturday, November 8, 2008

apabila........

kengkadang kita terlalu menjaga hati orang... tapi pernahke ada orang menjaga hati kita? ahhhh persetankan lah.. bagi aku bergantung kepada keadaan hati org yang perlu aku jaga... kalau org itu rapat dgn aku ... yes i do... ( eh mcm nak terima lamaran lak..) aku cuba untuk menjaganya... tapi kalu orng tu agak suam suam kuku... pastu penting diri sendiri... hmmm LU PIKIR LA SENDIRI....!!! tak kira la ko merengek camna pun.... kengkadang dalam donia nie...... ada satu spesis yg akan mengunakan tagline..." tak kesian ke kat akak yg dah tua nie...", " sian la kat akak... akak org  tua...", " boleh la... anak akak suka benda nie /kaler nie...." agak-agak korang la... boleh layan ke kalau asyik bagi tagline ini ajer? sesekali ok kot... kalau selalu... mau nak kena bekhen... aku ada gak melalui situasi camni... tapi besa nye aku wat derk aje... asik nak layan kehendak dorang.... kehendak kita sapa nak layan?
hmmm jawab la......

0 kelopak mawar:

Post a Comment