Monday, November 24, 2008

JB... check in time

bertolak dari umah dalam kul 8 kot... jenjalan singgah makan kat dengkil, ayor keruh dan machap... pastu baghu terusakan perjalanan ke Jb... matlamat nak caghik Hotel Mutiara... memandang kan semalam dah google caghik location tu kat tenet.. so boleh agak la.. kan otak aku dah lebey kurang mcmana GPS... tapi aku still nak kompom gak  seb baik dalam kete myman haku ada mesia nye map.... aku la jadi tukang baca map.. siap cakap kat myman kalau masuk amazing race agak agak boleh tak...? huh! konon...  samapi kat mutiara, masa nak check in... bilik tak siap lagi... myman booked bilik suite.. so keona la tunggu... yea la kali  ni pie satu family harus la booked suite... nak booked deluxe  mcm tak sesuai cebab tak kan nak tdo sekali dgn maid... cam tak sesuai ajer...

 
posing sket... 


 
 dan lagi.. 

 
cepot aka botak landing time...
mana gambor myman dgn aku...? kan aku dah kaborkan myman kan susah nak amik gambor 
bersama....

0 kelopak mawar:

Post a Comment