Friday, November 21, 2008

susu oh susu

meh citer pasai susu... kan aku ader citer pasal BF ari tuh... pastukan aku ada cakap yg campuq susu... so sume anak aku except si cepot la aku beri susu similac... along dulu aku bagi susu similac... camno aku bulih bagi susu nie... masa adik aku tecik tecik mak aku aka bonda aku bagi susu nie kat adik aku,, aku nengok adik aku minum ok dan badan adik aku naik jenis padat bukan hok flubby mcm flubber... siyes... aku yg jaga adik aku.. so aku tau la....

hah ni la ghupa susu tu tapi la nie packaging baghu... tapi bila nak wat susu nie tak leh pekat pekat takut nnt panas... tak silap yg ni smp nam bulan pastu minum yg nia plak

nie utk yg pas nam bulan... anakanak aku panggil ni susu ah kiau... sebab dia tak reti nak sebut IQ tu yg jadi ah kiau

cuma la nie pengeluaran susu aku agak merudum la sebab tak ketahuan aku pum susu tu yg agak mendukacitakan.... tapi still ada la dan anak aku menten lagi dgn BF ...

haghap haghap anak aku smpi 1 tahun la...

0 kelopak mawar:

Post a Comment