Thursday, November 20, 2008

hantaran... versi purple...

opismaate aku, kak haiza, adiknya nak kawen... so dia mintak tulun aku  gubahkan hantaran la... ada 8 dulang aje... sirih junjung aku tak wat.. theme dia kaler purple n white plus silver...
1. Bakul buah / coklat 
 
 close up dari belakang.... ( jgn pandang belakang......)
  
 close up dari atas.
2. Set minayak wangi
 
minyak wangi
 
bunga  hiasan untuk perfume 
3. Hantaran Kasut
 bunga hiasan untuk ko tak kasut
 
kotak kasut..
 4. tempat Cincin
 
 
 tempat cincin
 
  
pandangan belakang
5. kotak baju

 
pandangan atas..

 
pandangan  sisi
6. Sejadah Buatan Sendiri (emak pengantai yag wat)

 
  
 
7. Kotak Kek
 
  
 
close up bunga hiasan...
8. Jam tangan

 
pandangan sisi
semua hantaran

 
 
 mcm nak g ontor org kawen lak....
 nie sesaja hobi aku saja saja kengkadang jadi aku nye side income..
ada sesapa yang berminat... meh la dtg order... insya allah aku boleh wat....
harga boleh kawtim.... hehhehehehehe anything email me

1 comment:

  1. terima kasih bebanyak buat hantaran ni...nanti boleh bukak kedai lepas ni...insya allah ramai pelanggan

    ReplyDelete