Wednesday, November 5, 2008

rentetan hati...

since dari apa yang aku publishkan tu... mungkin ada yg memahami... yet... i'm only a human.... yup... zalim kah aku jika tidak memaafkan...? aku tak sekejam itu... walaupun tiada perkataan yg ku ucapkan pada insan tersebut jauh di lubuk hatiku aku telah memaafkan cuma...... untuk seperti dulu mungkin tidak....sedih... yea sudah ku katakan aku sedih... since thing happend kat opis... bila a few people yg dgr apa yg aku ucapkan selepas perkara itu berlaku mungkin agak tergamam... yea la how dare.... someone that i treat juast like my own sister, do something like this to me...? again i dont understand...  hmmm benda dah jadi.. biarlah ia berlalu...
since this thing dah nak jadi... tiada lagi senda gurau... tawa riang usik mengusik... rasa agak hambar.... lebih baik aku menyendiri dan berdiam diri... tak perlu di perbesarkan... enuff iz enuff (mcm lagu KRU lak) dah cukup fulstop... tak yah nak koma koma... takyah nak ada tanda seruan... aku dah diam ... jangan di kocak. air yang sememangnya keruh... ok... tutup buku ....


p.s: bukan dalam tempoh terdekat utk aku menegur kembali... let me cool down okey... how long? hmmmmm not sure...

0 kelopak mawar:

Post a Comment