Monday, June 15, 2009

kerja … kerja… kerja…

baru ajo aku cuti 3 hari…. tgk… ! dah menimbun koje…. nie la surat yg nak aku rekod dgn agih kan pada department yang sepatut nye…. besa boleh dalam half day aje… pastu petang aku concentrate dengan LMD atau fail Permit… ari nie… nan ado nye aku dapek buek semuo tu….. waaaaaaaaaaaa nak teriak aku tgk atas meja pernuh dgn surat….. mcm malas aje nak buat… tapi apa kan daya … saya yang menurut perintah…… buek ajo la……  help…. help… tulung….. tulung…… mana lak g doremon nie…kalau ada kan best… sonang koroje aku… tak pun kan,,,, kalau surat nie masuk mesin shareder boleh tak…? ikut sukaneka aku aje kan… buat nye ada surat menteri ke…. urgent ke… mapuh aku….! duh….!

DSCN3319

surat surat g perlu di rekod dan di sort….

 

 DSCN3317 surat surat yang belum aku bukak ( 2 trip….)

waaaaaaaaaaa tulun tulun…..

 

 DSCN3318 ada tak org nak tulun aku….?



0 kelopak mawar:

Post a Comment