Tuesday, June 16, 2009

Tioman – Part 1

 

cuti sekolah dah bermula… jadi apa yang boleh di buat…? bawak  bercuti la… plan nye ke Tioman dgn  aku satu family together with mymum n my brother family la….

 

tragiknye percutian kali ni, aku domam… sepanjang perjalanan aku tdo, muntah n merengek…. mkn mmg tak lalu… nak wat camno kalu tak bagi hotel tu boleh la di cancel kan…. seb baik si botak tak de meragam… tapi sepanjang perjalanan tu asyik jammed aje… xciden kiri kanan…

tapi yg geramnye xciden tu tak teruk  tapi sikap orang  kita la… nak tgk sgt xciden tu… tu jln jammed …. pastu smpi ayer itam… misi aku menggunakan garmin nak carik jalan ke mersing…. untung tul la ada garmin… senang nak carik jalan...

smpi mersing, tugas myman n my brader g beli tiket boat… unmalangnye…. tiket nak balik ke sini abis… ada kul 8.30 mlm… gilo apo…. nnt smpi mersing 10 mlm…. nak balik kl camno… so buat keputusan sambung la one more nite…

 

DSCN3247

aku dalam boat… muka pucat giler… seb baik ada sling…. sennag nak kendong haziq… nak nyusu pun sonang…. ( koarang abaikan la muka aku yang  berminyak dan berlengas tu…)

 DSCN3241

dalam boat….. anak anak yang kehappyan…

 DSCN3242

adik aku, mak, dan mak cik aku… cik yah…

 DSCN3243

enjoyyyyyyyyyy

 DSCN3244

myman snap gambor dari atas boat……

 DSCN3245 laut yang tenang… dan hari menuju senja….



0 kelopak mawar:

Post a Comment