Thursday, June 18, 2009

Random pick…

 

this all pics myman sewaktu mengerjakan umrah…. since myman have brother who work there n  uncle n aunty yg dah menetap kata sana… takde la costly sgt… just paid 4 ticket n hotel just for few day….

my FAMA inlaw dah pergi ke sana dah sebulan lebey, baru la myman menyusul… since ramai org tny naper aku tak pergi sama… jwpn nye agak  mudah… bukan rezeki aku ( walaupun keinginan nak kesana meluap luap) duit bukan nya tak cukup… boleh la kalau nak di usahakan… tapi aku pikir pasal anak…. Along dgn twin tgh nak exam…, si Cepot still BF lagi… jadi apa salahnya aku berkorban untuk kali ini walaupun ati aku meronta tronta nak pergi….

so aku hidangkan aje la gambar myman yg ada ..lagi pun aku nak menayang kan LALAT BAB! tu sebenarnya aku bukan kena tinggal sesaja okey…. hahahhahaha jenuh ko carik jawapan …….

FYI.. myman nye uncle n auntie dah menetao kat sana dan beranak pinak kat sana… selalu gak family dorang dtg mesia… siyesly… myman kata kat sana umah dorang cantik giler.. kire mcm umah apartment… satu tingkat satu family…. waaaaaaaa kaye ek orang kat sana… lagi pun kat sana gaji dorang besar even ko jadi cikgu… tak mcm kat mesia…

RSCN3173

nie la gambor myman, ayah, kak farid ( biras aku), abg Jul ( abg myman ) n ummi.  tak salah aku ni gambor kat hotel belatar belakangkan pintu Kaabah.

 DSCN3055

myman berlatarbelakanh Kaabah… ( bile lah aku nak sampai… )

 DSCN3085

ummi, myman, mak uda n pak uda ( adik ayah..)

 DSCN3111

myman… ntah kat mana ntah.. aku tak leh nak recall nama tempat nie…

DSCN3147

basikal terbesat… kat jeddah…

 

 DSCN3162

myman dgn sepupu sepapatnya… tgh mengerjakan kambing…

 DSCN3165

seekor kambing makan beramai ramai didalam talam… can u imagine satu talam nie utk 4 org….? boleh ke abis… tapi bak kata myman kambing n ayamnye tak sama rasa mcm kat mesia… which mean kat sana lagi sedap….

 FSCN3044 Family photo.. sebelum myman berangkat mengerjakan umrah




0 kelopak mawar:

Post a Comment